• Épület és park 2023
  • Strand 2023
  • Flaar
  • Kósza
  • Reggeli kép
  • Kikötő
  • Kikötő 2
  • Medence
  • 1.
  • 13
  • 111
  • 10
  • 3
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • eskuvo

GYIK

Lehet Önöknél hitelkártyával fizetni?

Igen, Visa, MasterCard, MasterCard Electronic és Maestro kártyákat egyaránt elfogadunk.

Hogyan tudok szobát foglalni Önöknél?

A szálloda kizárólag írásban fogad el megrendeléseket. Ez történhet e-mailen, telefonon vagy személyesen.

Amennyiben rendelkezünk a megrendelt szobával, azt írásban visszaigazoljuk. Csak az írásban visszaigazolt megrendelésekért vállalunk felelősséget. Amennyiben a honlapunkon található valamelyik csomagajánlatra jelentkezik, kérjük a  szíveskedjen beírni az ajánlat nevét.

www.nereus.hu oldalon található akciós ajánlatokat akkor tudjuk biztosítani, ha azt az oldalunkon keresztül rendelték meg vagy a foglalási űrlap kitöltésével vagy e-mailen. Más szállásközvetítő oldalak, utazási irodák ajánlatai iránt kérjük szíveskedjenek ott érdeklődni, azokért felelősséget nem tudunk vállalni.

Mi a különbség a két szobatípus között?

Szállodánkban kétféle szobatípus foglalható: Classic és Classic Plus. A Classic típusúak erkély nélküliek és az udvarra néznek, Classic Plus típusúak pedig erkélyesek, a vízpart felé néznek.

A Classic Plus típusú szobák egy részében klíma áll rendelkezésre, ennek használatát a szobaár nem tartalmazza. Amennyiben klímás szobát szeretne foglalni, ezt kérjük a megrendeléskor írásban jelezze.

Klímahasználati díj: 2.000 Ft/szoba/éj (csak a tényleges klímahasználatot számlázzuk ki), és a szálloda írásos visszaigazolásával vehető igénybe.

Mit tartalmaz a szobaár?

  • elő- és utószezonban büféreggelit, főszezonban félpanziót (büféreggeli, büfévacsora)
  • parkolási lehetőséget zárt parkolónkban 2.000 Ft/nap. Amennyiben közvetlen szállodánkban foglalja le szállását, a parkolást díjmentesen biztosítjuk. 
  • a szálloda saját strandjának, valamint kéthektáros parkjának használatát
  • wifi használatot

Az akciós ajánlatok tartalmát külön jelöljük.

Akciós csomagjaink esetében a kedvezményes árak egy szobában legalább 2 fő foglalása esetén érvényesek.

Egyágyas elhelyezés a foglaltság függvényében teljesíthető, ami 70% felárért vehető igénybe.

Milyen időpontokban lehet az étkezéseket igénybe venni?

Büféreggeli: 7.30 - 10.00

Büfévacsora: 17.00 - 20.00

A reggeli és a vacsora között időszakban strandbüfénk kínálata áll vendégeink rendelkezésére

Milyen a szobák felszereltsége?

Két-, háromágyas, illetve franciaágyas szobáink (130-140 cm-es ággyal) valamint családi szobáink fürdőszobával, telefonnal, hűtőszekrénnyel, televízióval felszereltek. A szobákban ingyenes WIFI csatlakozási lehetőség biztosított.

Érkezés napján mikor lehet elfoglalni a szobát, és elutazáskor meddig kell elhagyni?

A szobákat érkezés napján 14:00 órától lehet elfoglalni, elutazás napján pedig 10:00 óráig kell elhagyni.

Strandunk, parkunk és parkolónk az érkezés napján 14.00 előtt, az elutazás napján 10.00 után is vendégeink rendelkezésére áll.

Amennyiben 18:00 után érkeznek, szíveskedjenek azt előzetesen jelezni, ellenkező esetben nem tudjuk garantálni a megrendelt és visszaigazolt szobákat.

Korai érkezés, illetve késői utazás esetén melyek a felszámolt díjak?

Korai érkezés (11-14 óráig): 8.000 Ft/ szoba, késői utazás (10-16 óráig): kizárólag előzetes kérés esetén, a szálloda visszaigazolásával vehető igénybe! Amennyiben a vendég 10.00 óráig nem adja át a szobakulcsot, a késői elutazás díja automatikusan felszámolásra kerül.

A szobák ablakából lehet látni a Balatont?

Szobáink többsége a vízpart felé néző, erkélyes szoba, a tavat azonban a szálloda parkjában lévő növényzet miatt nem minden szobából lehet látni.

Mi az az idegenforgalmi adó, kinek és mennyit kell fizetni?

Az idegenforgalmi adót (rövidítése: IFA) a város megbízásából a szálláshelyeken kell beszedni. Az adót a város fejlesztésére fordítja az önkormányzat.

2023-ban az idegenforgalmi adó 580 Ft/fő/éj, amelyet 18 éves kor felett kell fizetni.

Kisbabák részére milyen szolgáltatásokat biztosítanak?

Igény szerint a szobákba babaágyat és babakádat, az étterembe etetőszéket ingyenesen biztosítunk. A babaágyat csak a szálloda visszaigazolásával lehet igénybe venni.

Előzetes rendelés nélkül nem tudjuk garantálni, hogy rendelkezésre áll a megfelelő típusú babaágy (rácsos kiságy vagy utazóágy). Lepedőt és matracot biztosítunk a babaágyba, ágyneműt azonban hozni szükséges.

Kisgyermekek részére alkalmas-e fürdésre a strand?

A Balatont strandlépcsőkön keresztül lehet megközelíteni. A víz fokozatosan mélyül, gyermekek fürdésére is alkalmas. A strandon egy t vízforgatóval ellátott medence garantálja a kisebbek gondtalan kikapcsolódását. A medencét csak szülői felügyelettel és saját felelősségre lehet használni! 

A gyermekmedence mérete: 
hosszúság: 9,8 m
szélesség: 8 m
legnagyobb mélység: 80 cm
alapterület: 82,4 m2
vízmélység: 0,66 m

Megoldható a kerékpárok tárolása?

Igen, a parkolónkban található nyitott kerékpártároló állványt bármely vendégünk díjmentesen használhatja. Ajánlott a kerékpárt lezárva tartani, mert az őrzésért nem tudunk felelősséget vállalni.

Rendezvények zajhatása

Éttermünkben zajló rendezvények alkalmával (főként esküvők alkalmával) az éjszakai hanghatások megzavarhatják nyugalmukat. Az esetleges kellemetlenségért szíves elnézésüket kérjük, amiért ezen tájékoztatást követően a helyszínen felelősséget vállalni sajnos nem áll módunkban!

Hogyan lehet SZÉP kártyáról előre utalni?

K&H SZÉP kártya esetén:
1. lépés: Felhívni a K&H Központot: 06-1-335-3355 / (7-es menüpont)

2. lépés: Beazonosítani magunkat (bemondani a nevet, kártyaszámot) valamint, hogy mely alszámláról, milyen összeget szeretnénk utalni a szálloda részére.

Ezután a Központ levonja a SZÉP kártyánkról az összeget és elindítja a szálloda felé az utalást.

MKB SZÉP kártya esetén:

1. lépés: E-mailben megírni a szálloda részére a kártyán található AZONOSÍTÓSZÁMOT (nem a kártyaszámot!)

Ezután a szálloda küld a vendég részére egy 10 jegyű azonosítót.

2. lépés: A vendég a saját MKB-s oldalára bejelentkezik (www.mkbszepkartya.hu), megadja, hogy mely alszámláról mekkora összeget szeretne utalni a szálloda felé, valamint beírja a kapott 10 jegyű azonosítót és indítja az utalást.

OTP SZÉP kártya esetén:

A vendég a www.otpszepkartya.hu oldalon bejelentkezik a saját felületéte, kiválasztja szállodánkat, beírja, hogy mely alszámláról mekkora összeget szeretne utalni felénk, majd elindítja az utalást.

Háziállatokat be lehet vinni a szállodába/strandra?

A szálloda és a strand területére háziállatok nem hozhatók be.

Milyen típusú szobákkal rendelkezik a szálloda?

A Nereus Park Hotel 62 szobával és 2 apartmannal rendelkezik.

A szobák mérete 12-15 négyzetméter, mindegyik black out (fényzáró) függönnyel rendelkezik.

A szobák méretükből adódóan korlátozottan pótágyazhatóak. (Előzetes egyeztetés szükséges.)

Szobatípusok:

Classic Plus - erkélyes, vízpart fele néző szoba, a kilátást a legtöbb helyen növényzet takarja. A Classic Plus szobák egy része klimatizálható, mely 2.000 Ft/éjszaka felár ellenében vehető igénybe. Ebben a szobatípusban a franciaágyas szobákban jellemzően plusz egy normál méretű ágy is található.

Classic - erkély nélküli, udvarra néző két- és háromágyas szobák, a szobák egy részében az ágyak franciaággyá összetolhatóak, a Classic típusú szobák mindegyike klimatizálható, mely 2.000 Ft/éjszaka felár ellenében vehető igénybe. A Classic típusú szobák ablakai biztonsági okokból csak bukóra nyithatók.

Családi szoba - 2 darab kétágyas szoba mindkét oldalról zárható fürdőszobával. Családi szoba Classic és Classic Plus kategóriában is elérhető. A Classic típusú családi szobák mindegyike klimatizálható (2.000 Ft/szoba/éj felár ellenében).

Apartman 1, Apartman 2 - Kétlégterű apartman, melyben található egy hálószoba 2 egyszemélyes ággyal melyek igény szerint franciaággyá összetolhatóak, tévével, valamint egy 2 erkélyes nappali szoba franciaággyá (160×200) alakítható ülőgarnitúrával, tévével. Fürdőkádas fürdőszobával, gardróbbal rendelkezik. Apartmanjaink klimatizálhatóak (2.000 Ft/éj felár ellenében).

Milyen kikapcsolódási lehetőségeket kínál a szálloda?

A két hektáros területen az alábbi szolgáltatások biztosítják a nyaralás tartalmas eltöltését: strandbüfé, gyermekmedence, homokozó, játszótér, ping-pong asztal, foci- és strandröplabda-pálya, napágy. A szolgáltatások egy része térítés ellenében vehető igénybe. Erről kérjük, a recepción szíveskedjék érdeklődni.

Milyen egyéb szabadidős lehetőségek vannak a közelben?

  • Veszprémi Állatkert
  • Bobpálya, kalandpark és sportuszoda Balatonfűzfőn
  • Hajókirándulás a Balatonalmádi mólóról
  • Balaton-felvidéki Nemzeti Park
  • Városnézések Veszprémben, Balatonfüreden, Tihanyban

Mit jelent a 4 év alatti gyermekek ingyenes elhelyezése?

A 4 év alatti gyermek szállása, reggelije valamint főszezonban félpanziós vacsorája díjtalan, amennyiben 2 felnőttel egy szobában kerül elhelyezésre. Csecsemők részére bébiételt biztosítani sajnos nem áll módunkban.

A foglalás garantálása érdekében van-e előleg kötelezettség?

Igen, van. Foglalásánál kérjük vegye figyelembe, hogy a szálloda iránt a nyári időszakban fokozott az érdeklődés. A lefoglalt és visszaigazolt szobát más vendégnek nem ajánljuk ki, ezt az Önök részére a kívánt időtartamra kizárólagosan biztosítjuk.
Ezért a foglalás garantálása érdekében a szobaár 30 %-át kérjük előlegként kifizetni (átutalni).

Érkezéskor ez az előleg a végszámlából levonásra kerül. Kérjük az előleget minden esetben arra a névre és címre befizetni, melyre a végszámlát kérik majd! 

Melyek a lemondási feltételek?

Közvetlenül nálunk foglaló vendégeink részére a következő lemondási feltételeket biztosítjuk, az alábbiak szerint:

  • Érkezés előtt 14 nappal történő lemondás esetén kötbérmentes. Visszautalás estén a befizetett előleg összegének bruttó 2%-a kezelési költségként felszámolásra kerül. Ezen költséggel csökkentett összeget utaljuk vissza a Vendégeknek.
  • 14 napon belül lemondás esetén a kötbér egy (az első) éjszaka szállásdíja.
  • 2 vagy kevesebb nappal korábban történő lemondás esetén illetve meg nem jelenés esetén (no show) a kötbér a megrendelt szolgáltatások 100%-a.
  • Előlegfizetéssel nem garantált szobafoglalások esetében érkezés napján 18 óráig áll módunkban fenntartani a szobát. Előre látható későbbi érkezés esetén az érkezés időpontját kérjük előre jelezni!

Lemondás esetén a SZÉP kártyáról utalt előleget - a SZÉP kártyák felhasználásának szabályairól szóló kormányrendelet értelmében készpénzre, számlapénzre, egyéb készpénzt helyettesítő fizetőeszközre át nem vállalhatók, - kizárólag a SZÉP kártyára tudjuk visszautalni. A visszautalás rendkívül hosszadalmas így ennek tudatában érdemes megfontolni, hogy a befizetés SZÉP kártyával történjen-e. A lemondási feltételek értelmében minden esetben 10% kezelési költséget számítunk fel. Szép kártyával IFA nem fizethető.

A szálloda speciális kondíciókhoz kötött termékeinek foglalása, csoportos utazás, vagy rendezvények esetén, a fentiektől eltérő, egyedi Szerződésben rögzített feltételeket állapít meg.

Ha megszakítom a nyaralást ki kell fizetnem a hátralévő napokat is?

A  nyaralás idő előtti megszakítása esetén az Ön részére lefoglalt és előleggel biztosított szoba árát nem áll módunkban visszafizetni. Az  igénybe nem vett, de előző napon lemondott főétkezés (vacsora) és az idegenforgalmi adó természetesen visszafizetésre kerülnek.

A lemondási feltételek vonatkoznak arra az esetre is, ha későbbre szeretném halasztani a nyaralást?

A későbbi dátumra történő módosítás új foglalásnak minősül. Amennyiben az eredeti foglalás kezdő napjához képest 14 napon belül történik a módosítás, az előző foglalásra befizetett előleget nem áll módunkban az új foglalásba beszámolni.

A már lefoglalt és visszaigazolt nyaralást módosíthatom-e csomagajánlatra?

Szíves megértését köszönjük, de csak a nyaralást megelőző 14 napon túl van lehetőség a visszaigazolt foglalást kötbérmentesen lemondani (a befizetett előleget visszafizetjük), majd a szabad szobák függvényében új csomagajánlatra módosítani. 14 napon belüli módosítás esetén az új foglalás új megrendelésnek számít, melyet új foglalási előleg befizetésével tudunk garantálni.

Lehet-e a szálloda területén a Balaton parton horgászni?

Szíves megértésüket köszönjük, de a szálloda területén nem lehet horgászni.

Mekkora az erkélyek/teraszok mérete?

Erkélyeink/teraszaink mérete szobánként változó: 2 m x 0,8 m-től 2,5 m x 1,5 m-ig

Milyen időközönként cserélnek törölközőt a szállodában?

Szállodánkban négy naponta cserélnek törölközőt a szobaasszonyok.

Gyakrabbi csereigényét kérjük jelezze a recepción.

Eseti csere ára: 1.000 Ft /törölköző / alkalom

Mik az Általános Szerződési Feltételek?

  

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

Az Általános Szerződési Feltételek hatálya a Nereus Park Hotel Idegenforgalmi Kft. által nyújtott szállodai és kapcsolódó szolgáltatásaira terjed ki.

Szolgáltató adatai, adatkezelés:

Cím: Nereus Park Hotel Kft. 8220 Balatonalmádi Lóczy tér 3. Telefon: +36 88 594 444, Mobil: +3620 429 6742

E-Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. Internet: http://www.nereus.hu

A szolgáltató a kereskedelmi szálláshelyekre vonatkozó hatályos jogszabályok alapján jogosult vendégei részére időszakosan szállást és ehhez kapcsolódó egyéb szolgáltatást (ellátás stb.) nyújtani, és rendelkezik a jogszabály által előírtengedélyekkel.

Személyes adatok kezelése a web-lapon

A látogatók által rendelkezésünkre bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeljük és harmadik fél részére - arra felhatalmazott szervek, jogszabályban előírt formában történő felkérését kivéve -nem adjuk ki.

Kárfelelősség korlátozása

Az üzemeltető nem tartozik kártérítési felelősséggel, a weblappal kapcsolatos vagy a weblap használatából vagy használatra képtelen állapotából vagy a nem megfelelő működésből, hibából, üzemzavarból, információ-továbbítási késedelemből vagy számítógépes vírusból, vonal- vagy rendszerhibából bekövetkező károkért még akkor sem, ha az ilyen lehetséges károkról, veszteségekről az üzemeltetőt tájékoztatták.

Linkek

A weblap oldalain utalások, ugrópontok (linkek) találhatóak más szolgáltatók által fenntartott oldalakra, ahol az üzemeltetőnek semmilyen befolyása nincs a személyes adatok kezelésével kapcsolatos gyakorlatra. Felhívjuk Vendégeink figyelmét, hogy ha ilyen linkekre kattintanak, más szolgáltatók oldalaira kerülnek át. Ilyen esetekben - ha szükségét érzik - olvassák el az oldalak szolgáltatóinak nyilatkozatát a személyes adatok védelmével kapcsolatban.

Az ÁSZF közzététele

 

A szálloda Vendége a Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeit a megrendeléssel egyidejűleg elfogadja, ezzel egyidejűleg tudomásul veszi, hogy az ÁSZF feltételeit a Szolgáltató egészben vagy részben egyoldalúan módosíthatja, amely módosítást a Szolgáltató a vendéggel haladéktalanul közöl. Szolgáltató az ÁSZF-t a vendégek számára a helyszínen, valamint a Nereus Park Hotel Kft. weboldalán közzéteszi.

 

A szerződéses jogviszony

 

Szerződésnek számít a Vendég és a Szolgáltató között a hatályos jogszabályok szerint írásban létrejött közös akaratnyilvánítás. A szerződés létrejöttét jelenti a megrendelés alapján a Nereus Park Hotel Kft. írásos visszaigazolása. Az ajánlat a szolgáltatás tárgya, időtartalma és az ár tekintetében az ajánlatban szereplő meghatározott ideig és a meghatározott feltételek mellettérvényes.

Vendég, aki szállodai vagy egyéb szolgáltatásokat igénybe vesz a Nereus Park Hotel Kft.-nél.

Foglalás, az a folyamat, amikor a vendég, írásos megrendelést küld, majd a szálloda azt szintén írásos formában visszaigazolja. A megrendelést minden esetben írásban (telefax, e- mail, stb.) kell megküldeni a szállodának. A megrendelésnek tartalmaznia kell a Vendég nevét, címét, az érkezés és távozás pontos időpontját, a szobatípust, valamint a szolgáltatások (étkezés stb.) és az extra igények (speciális étkezés stb.) pontos megnevezését. Megrendeléskor félreérthetetlen módon közölni kell a szállodával, hogy a Vendég megrendelése milyen típusú szobára vonatkozik. A szálloda minden megrendelést írásban igazol vissza (telefax, e-mailstb.).

Garantált a foglalás a visszaigazolásban szereplő előleg fizetésének határidejéig. (A szobát másnak nem ajánljuk ki, ezt a vendég részére a kért időtartamra fenntartjuk.) A határidő lejártát követően garantált a foglalás, amennyiben a Szolgáltató bankszámlájára a foglalást intéző Vendég részéről a megállapított előleg összege megérkezett.

A szerződés automatikusan megszűnik a Szolgáltatás szerződésszerű igénybe vételére nyitva álló határidő lejártával.

Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő között megkötött szerződés szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e aVendéget.

A Szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei

 

Az ajánlatok érvényessége:

A Nereus Park Hotel Kft. akciós csomagajánlatai korlátozott mennyiségű szobakapacitással állnak a Vendégek rendelkezésére.

A szolgáltatás lemondása, módosítása a vendég részéről:

A Vendég kötelezettséget vállal arra, hogy az általa megrendelt szolgáltatások esetleges lemondásáról, módosításáról vagy bármilyen egyéb változásról a szolgáltatás kezdetét megelőzően, írásban tájékoztatja a szállodát. A későbbi dátumra történő módosítás új foglalásnak minősül. Amennyiben 14 napon belül történik a módosítás, az előző foglalásra befizetett előleget nem áll módunkban az új foglalásba beszámolni.

 

Lemondási feltételek:

Egyéni vendég:

-          Érkezés előtt 14 nappal történő lemondás esetén kötbérmentes. Visszautalás estén a foglaló összegének bruttó 2%-a foglaló kezelési költségként felszámolásra kerül. Ezen költséggel csökkentett összeget utaljuk vissza a Vendégeknek.

-          14 napon belül lemondás esetén a kötbér egy (az első) éjszaka szállásdíja.

-          2 vagy kevesebb nappal korábban történő lemondás esetén illetve meg nem jelenés esetén (no show) a kötbér a megrendelt szolgáltatások 100%-a.

Előlegfizetéssel nem garantált szobafoglalások esetében érkezés napján 18 óráig áll módunkban fenntartani a szobát. Előre látható későbbi érkezés esetén az érkezés időpontját kérjük előrejelezni!

Lemondás esetén a SZÉP kártyáról utalt előleget - a SZÉP kártyák felhasználásának szabályairól szóló kormányrendelet értelmében készpénzre, számlapénzre, egyéb készpénzt helyettesítő fizetőeszközre át nem vállalhatók, - kizárólag a SZÉP kártyára tudjuk visszautalni. A visszautalás rendkívül hosszadalmas így ennek tudatában érdemes megfontolni, hogy a befizetés SZÉP kártyával történjen-e. A lemondási feltételek értelmében minden esetben 10% kezelési költséget számítunk fel. Szép kártyával IFA nem fizethető.

A szálloda speciális kondíciókhoz kötött termékeinek foglalása, csoportos utazás, vagy rendezvények esetén, a fentiektől eltérő, egyedi Szerződésben rögzített feltételeket állapít meg.

Szolgáltató részéről történő lemondás:

A Nereus Park Hotel Kft. kivételes esetekben jogosult 24 órán túl a vendég értesítése mellett a szolgáltatástól elállni (kivéve csomagajánlatok) amennyiben a vendég fogadása valamilyen ok miatt ellehetetlenül.

A szállodába történő érkezés-távozás:

A szállodai szobát az érkezés napján 14:00 órától lehet elfoglalni, és a elutazás napján 10:00 óráig kell elhagyni.

Korai érkezés (11-14 óra között), késői utazás (10-18 között) kizárólag előzetes kérés esetén, a szálloda visszaigazolásával vehető igénybe. Amennyiben a vendég 10.00 óráig nem adja át a szobakulcsot, a késői elutazás díja (aktuális árlista szerint) automatikusan felszámolásrakerül.

Fizetési feltételek:

A megrendelt szolgáltatások ellenértéke fizethető előre történő átutalással, illetve érkezéskor készpénzzel, bankkártyával, SZÉP kártyával. SZÉP kártya használata esetén bármelyik alszámlát elfogadjuk.

A nyaralás idő előtti megszakítása esetén a lefoglalt és előleggel biztosított szoba árát nem áll módunkban visszafizetni. Az igénybe nem vett, de előző napon lemondott főétkezések és az üdülőhelyi díj (kurtaxa) visszafizetésre kerülnek.

Árak:

A Nereus Park Hotel Kft. által kiadott árak minden esetben tartalmazzák a törvényben meghatározott ÁFA-t, nem tartalmazzák az idegenforgalmi adót, amelyet a szolgáltatás helyszínén kell megfizetni, kivéve azokat az árajánlatokat, amelyek esetében a Nereus Park Hotel Kft. külön jelöli: „a feltüntetett árak az idegenforgalmi adót is tartalmazzák”.

Az árak - a 4/2009 (I.30) NFGM-­-SZMM együttes rendelet 6. §-a alapján - a szolgáltatás nyújtásának helyén, jogszabálynak megfelelő módon kerülnek feltüntetésre. A Vendég a szolgáltatás díjáról a szálloda recepcióján is megfelelő tájékoztatást kaphat a szolgáltatásnyújtás megkezdése előtt.

A szálláshelyi szobaárai (Rack Rate) a szálláshelyi szobában, a szálloda portáján és a szálláshely honlapján kerülnek kifüggesztésre. Egyéb szolgáltatások árlistái az adott szállodai részlegeken (étterem, drinkbár, büfé, strand) állnak rendelkezésre.

A Nereus Park Hotel Kft. az árváltozás jogát fenntartja. Az aktuálisan érvényesítésre kerülő árakat a szálloda a megrendelés visszaigazolásában közli. A szálloda árainak aktuális alakulásáról (kedvezmények, akciók, egyéb ajánlatok) tájékoztató a Nereus Park Hotel Kft. honlapján (www.nereus.hu) található. Szolgáltató és a Vendég megállapodnak, hogy a nyújtott szolgáltatás teljesítési időpontjának (Áfa tv. 55. § (1) bekezdés) a vendég által elsőként, tényállásszerűen igénybe vett/megrendelt szolgáltatás napjáttekintik.

Egyedi szolgáltatások:

A gyerekkedvezmények kizárólag a szülőkkel együtt utazó gyermekekre érvényesek, diákcsoportokra nemvonatkoznak.

Félpanziós ellátás: Az érkezés napi vacsorától az elutazás napi reggeliig szól a szállodával történő előzetes egyeztetéstől, valamint a szálloda által publikált ajánlattól függően. A szálloda szezonon kívül menü ebédet vagy menüválasztékos vacsorát biztosít, amennyiben a vendégek létszáma 40 fő felettvan.

A főszezonban a félpanziós ellátás büféreggelit és büfé vacsorát tartalmaz. A főszezon kezdete és vége az aktuális árlistábantalálható.

Reklamáció:

A szállodai szolgáltatás ideje alatt felmerülő esetleges panaszok esetén a Vendég az elutazás időpontjáig a szálloda recepcióján, írásban élhet kifogással. A szálloda a panaszokat 30 napon belül köteles kivizsgálni, illetve azokra érdemben reagálni.

Kártérítés:

A szálloda az általa okozott károkért a vonatkozó jogszabályok szerint felel. Amennyiben a vendég a helyszínen elmulaszt panaszt tenni, a későbbiekben kártérítésre nem jogosult.

A Vendég kijelenti, hogy az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat megismerte, azokat tudomásul vette.

 

Hírlevél

Szolgáltatásaink

Büfé, drinkbár ikon etterem ikon foci ikon grill ikon gyermekmedence ikon jatszoter ikon kerekparberles ikon kikoto ikon strand ikon parkolo ikon pingpong ikon strandroplabda ikon szallas

ikon szepkartya ikon wifi ikon nofishing ikon nopets

 

 

Partnereink

Szépkártya

Pannon Egyetem

Booking.com

 

 

 

 

 

Hírlevél

Szolgáltatásaink

Büfé, drinkbár ikon etterem ikon foci ikon grill ikon gyermekmedence ikon jatszoter ikon kerekparberles

ikon kikoto ikon strand ikon parkolo ikon pingpong ikon strandroplabda ikon szallas ikon szepkartya

ikon wifi ikon nofishing ikon nopets

 

 

Partnereink

Szépkártya

Pannon Egyetem

Balaton Best

Booking.com